Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga - рeintbols, пейнтбол, paintball, peintbols Riga, spelet peintbolu, пейнтбол в Риге, пейнтбол Рига, играть в пейнтбол, lazertags, lazertags Riga, лазертаг, лазертаг в Риге, играть в лазертаг, peintball, рeintbola, пейнтбольный, пейнтбольная, peintbola parks, peintbola klubs, peintbola veikals

Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in RigaЛатвийский Пейнтбольный Клуб
Кр.Валдемара 40, Рига
тел. +371-67291400/27821000
e-mail office@paintball.lv
Поиск 
English Latvian Russian 
Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga
  Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga Главная  Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga Играть   Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga Интернет-Магазин Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga  Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga Магазин  Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga Форумы24 апреля 2024 
Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga
Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga
Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga

О клубе

· О нас
· Реальный Магазин
· Пейнтбольный Парк JUGLAND
· Зимний пейнтбол?! Да!
· Интернет магазин
· Играть в пейнтбол
· Акции
· Отпразднуй День Рождения
· Пейнтбол для детей


Виртуальная прогулка по парку

Игры
· Выбор клуба где играть
· ЧАВО
· Почему играть у нас?
· Игры
· Пейнтбольные шары
· Корпоративные игры
· Детям
· Дни рождения и вечеринки
· Заказ игры
· Снаряжение
· Условия участия
· Цены
· Путеводитель

Услуги
· Баня, гостевой дом
· Питание
· Tрансфер


Новости

· Последние новости
· Архив новостей

Top.LV

Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga
Hot Snow 2007 misijas
administrator

News/Jaunumi/Новости
"Hot Snow 2007" misijas un noteikumi!
 


Lielā Spēle
„Hot Snow 2007”
Ziemas kampaņas epizode Austrumu Frontē.

Noteikumi

Priekšvēsture.
1943. gada marts. Sarkanā Armija pēc uzstājīga uzbrukuma atduras pret Vermahta armijas nocietinājuma līniju. Mīnu lauki, nocietinājumi, līdz malām pilni ar munīciju un provīziju, SS slepenpolicijas daļas, kuras Fjūrera dēļ gatavas mirt- no vienas puses un Staļina pavēle uzbrukt- no otras puses.
Viss notiks 11.ajā martā 1943 (2007) gadā Latvijas Peintbola Kluba Peintbola Parkā.

Spēles gaita

Dalībnieki.
Divi pretspēki:
  1. Sarkanās Armijas daļa
  2. Vermahta Armijas daļa
Struktūra.
Visi spēlētāji tiks sadalīti 2 Armijās, pēc pašu vēlēšanās, līdz maksimuma sasniegšanai. Pēc tā kā Armija būs sasniegusi maksimālo kareivju skaitu, uzņemšana tajā tiek pārtraukta. Uzņemšana armijā notiks katras armijas iesaukuma punktos no 10.00. Katrai armijai būs savas atšķirības un piederības zīmes pie vienas no 3 apakšvienībām. Sarkanajai Armijai būs sarkani apsēji uz abām rokām. Vermahta armijai- dzelteni. Katram spēlētājam jābūt piestiprinātam maskas kreisajā pusē žetonam ar numuru.

Katra no armijām sastāv no 50- 80 cilvēkiem. Armijas vadīs ģenerāļi. Katrā no Armijām 3 apakšvienības. Katrā no apakšvienībām 15- 25 spēlētāji. Katru no apakšvienībām vadīs ģenerāļa iecelts komandieris. Komandieris būs ar kakla apsēju. Abām pusēm katrā misijā organizēts štābs, kas būs atpazīstams pēc karoga.
Štābos atrodas ģenerāļi vai to aizvietotāji, kas vada armijas. Ģenerāļi dod uzdevumus vadu komandieriem kuri ved kaujā savus kaujiniekus. Štābos tiek nogādātas trofejas no pretinieku ieņemtajām teritorijām.

Fāzes.

  1. Desanta operācija „Katjuša”
  2. Operācija „Berjozka”
  3. Operācija ”Ferdinand”

Sīkāk.
Fāzes.

Desanta operācija „Katjuša”
Sarkanās Armijas jūras desants uzbrūk labi nocietinātajam jūras krastam. Misijas mērķis: Sarkanajai Armijai - ieņemt nocietināto krastu un ieņemt pilsētu Urjupinsk; Vermahta armijai- noturēt krastu līdz papildspēku ierašanās brīdim (25 minūtes). Sarkanā Armija sāk uzbrukumu ar 3 desanta kuģiem vienlaicīgi. Vermahts aizsargā savas pozīcijas un ir izvietojušies tranšejās. Katram Sarkanās Armijas kareivim ir 3 dzīvības, bet Vermahta armijas kaujiniekiem-1. Pirmie 30 kritušie var atgriezties savās pozīcijās pilsētā (!) pēc 1 minūtes pauzes. Spēlētāju ievadīšana kas spēlē Sarkanās Armijas pusē no desanta kuģiem, Vermahta armijas- no pilsētas puses.
Spēles laiks- 25 minūtes.
Vieta- laukums Omaha Beach- Pilsētiņa.
Pauze- 15 minūtes.
Pirms uzbrukuma 100gr drosmei un dūmu aizsegs.

Desanta kuģi. Ieeja tajos no pulcēšanas vietas puses, izeja- no desanta lūkas puses. Pēc lūkas atvēršanas visiem kaujiniekiem nekavējoties jāpamet kuģis. Pēc tā lūka aiztaisās un kuģis ir gatavs jaunu desantnieku uzņemšanai. Pirms izsēšanās sākuma Sabiedroto armijai ir 3 stacionāri desanta kuģi. No šīm pozīcijām spēlē tiek ievadīti jauni Desanta spēlētāji.

Operācija „Berjozka”
Urjupinska atrodas Sarkanās Armijas rokās. Vācu armijas štābs atrodas meža ciematā Gadjukino, pārvērstā par nepieejamu bastionu.
Sākuma pozīcijas:
-         Sarkanā Armija sāk no pilsētiņas Urjupinsk, no sava štāba.
-         Vācu armija sāk no ciematiņa Gadjukino, no sava štāba.
Abu armiju kaujiniekiem ir neierobežots dzīvību skaits. Spēlētāji pēc trāpījuma iziet neitrālā zonā, un var atgriezties spēlē savā bāzē pēc 3 minūtēm.
Sarkanās Armijas kareivju ievadīšana spēlē no pilsētiņas Urjupinsk puses.
Vermahta armijai- no bastiona un meža ciematiņa Gadjukino puses.
Spēles laiks- 1 stunda.
Norises vieta: visa Peintbola Parka teritorija, izņemot neitrālo teritoriju- Omaha Beach un Kansas City.

Pusdienu pārtraukums- 30 minūtes.

Operācija „Ferdinand”
Otrās fāzes turpinājums un nobeigums.
Puses mainās vietām (ar štābiem un izejas pozīcijām)

Misijas.
Tiek izpildītas otrajā un trešajā fāzē pēc armijas komandieru norādījumiem.

Galvenais uzdevums otrajā un trešajā fāzē abām pusēm- pilnībā pārņemt kontroli, iznīcināt pretinieku un izpildīt dažādas papildus misijas. Katram Sarkanās Armijas un Vermahta kaujiniekam ir neierobežots dzīvību skaits. Spēlētāju ievade spēlē kas jau nosēdējuši 3 soda minūtes- no sava štāba. Šaut pa spēlētājiem kas ienāk spēlē un ir tuvāk nekā 30 m no aizsargtīkla aizliegts!

Papildus misijas.

2.ajā fāzē.
1. Atrast un nogādāt uz štābu savu notriekto pilotu, kuram ir līdzi svarīga informācija. Par misijas izpildi + 3 punkti.
2. Krievu munīcijas noliktavas (munīcijas kastes) ieņemšana un iznīcināšana (Vermahta armijai) un  degvielas (tvertnes) noliktavas ieņemšana un iznīcināšana (Sarkanajai Armijai). Iznīcināšana notiek aizdedzinot dūmu sveci. Par misijas izpildīšanu- plus 2 punkti).
3. Pretinieka štāba ieņemšana un iznīcināšana. (Notiek noņemot pretinieka karogu no štāba. Par izpildīšanu + 5punkti).
4. Oficiera sagūstīšana un iznīcināšana. Ja pretinieka oficieris ievainots viņš paliek turpat uz vietas un 2 min nedrīkst izdarīt nekādas darbības (pārvietoties, šaut utt), ja šajā laikā pretinieks viņam noņem kaklasaiti un nogādā savā bāzē, tad misija skaitās izpildīta (Par izpildīšanu + 1 punkti par katru).
5. Reidi un diversijas pretinieka kontrolētajās teritorijās.


3.ajā fāzē.
Viss tas pats, izņemot 1. misiju.
Šajā fāzē abām pusēm ir sekojošs uzdevums:
Jaunas artilērijas ierīces lādiņu atrašana un nogādāšana savā bāzē. Kopā 10 lādiņi. Sprādziena rezultātā tie ir izmētāti pa visu neitrālo teritoriju. Par misijas izpildi + 1 punkts par katru štābā nogādāto lādiņu.


Skaidrojumi misijām.
Citas misijas būs iespējams pildīt vairākas reizes, bet citas tikai vienu reizi.
Objekta ieņemšana būs izpildāma vai ienaidnieka štābā ieliekot savu karogu, vai nu paņemot pretinieka karogu.
Karogi:
Sabiedroto armijai- dzeltenas krāsas.
Vācu armijai- sarkanas krāsas.
Ģenerāļi, stūrmaņi un tanku lielgabalu šāvēji ir personāls, un pa viņiem šaut aizliegts!
Abām pusēm, atkarībā no organizatora var tikt piešķirti tanki vai bruņumašīnas kāda no uzdevumiem izpildīšanas. Katru tanku pavada tiesnesis, kurš fiksē trāpījumu. Tanki skaitās iznīcināti tikai trāpot granātu vai dūmu sveci speciālā tvertnē tanka aizmugurē. Kad tanks tiek iznīcināts, tiesnesis uz tanka novieto balto karogu, pēc kā tas beidz savu uzdevumu un paliek tajā pašā vietā, vai tiek transportēts un neitrālu vietu. Visi spēlētāji (izņemot stūrmani un šāvēju), kas pārvadājami bruņutehnikā vai uz tās skaitās spēlētāji un ir pakļauti tiem pašiem spēlētājiem kā pārējie.
„Dzīvības”- spēlētāju ievade spēlē, kas nosēdējuši soda pauzi (3 minūtes), notiek no sākuma bāzes. Šaut pa ienākošiem spēlētājiem, kas tuvāk par 20m no aizsargtīkla aizliegts.
Misiju mērķi. Visu misiju mērķis- izpildīt kaujas uzdevumus, savākt maksimālo punktu skaitu, pie tam neļaut pretiniekam izpildīt viņa misijas un savākt punktus.
Lielākajā daļā misiju uzdevums ir ieņemt noteiktu objektu, vai atgūt kontroli pār kādu teritoriju, noņemot karogu, vai otrādi- savu karogu uzliekot.
Neitrāla zona un sašautais spēlētājs.
Tā ir ar tīklu apvilkta droša zona pie reģistrācijas punkta. Spēlētājs, kam ir trāpīts, paceļ roku ar marķieri un momentā dodas uz neitrālo zonu. Neitrālajā zonā spēlētāji var uzpildīt gāzi un nopirkt papildus bumbiņas. Pēc trāpījuma spēlētājs neitrālajā zonā pavada vismaz 5 minūtes. Pēc soda laika beigām spēlētājs tiesneša pavadībā atgriežas spēlē.
Pēc atgriešanās spēles zonā, spēlētājam vajadzētu atgriezties štābā, kur ģenerālis apstāsta spēles gaitu un dod attiecīgās komandas.
Spēlētāji, kas pārkāpj dotos noteikumus, spēlē tālāk pēc trāpījuma vai nodzēš krāsas traipus pēc trāpījuma, var tikt diskvalificēti un izraidīti no spēles bez jebkādām kompensācijām.
Papildus misijas, diversiju grupas un snaiperi.
Spēles gaitā spēlētāji var saņemt papildus misijas, kuru izpilde nes papildus bonusus.
Vai katrai no pusēm ir vajadzīgas diversijas grupas, vai snaiperi, nosaka ģenerāļi.

Tiesneši.
Tiesneši seko līdzi drošības tehnikas un noteikumu ievērošanai.
Jebkura tiesnešu neklausīšana vai runāšana pretī var novest pie izslēgšanas no spēles.

 Spēles un misiju sākums un beigas.
Spēles un misijas sākums un beigas ir pēc tiesneša svilpes. Spēle uz laukuma pirms sākuma un pēc finiša svilpes ir aizliegta.
Pirmā un daļēji arī otrā misijas ir ar pirotehnikas specefektu līdzdalību.
UZMANĪBU! Masku nēsāšana spēļu zonā un aizbāžņu uzlikšana ieročiem neitrālajā zonā obligāta!  Par šo noteikumu neievērošanu spēlētājs var tikt diskvalificēts un izraidīts no spēles, bez jebkādām kompensācijām.
Spēlētāju reģistrācijas noteikumi un kārtība, nomas ekipējuma apmaksa un saņemšana.
Katrs spēlētājs vai grupas atbildīgais organizators ierodas BigGame reģistrācijas pirmajā vai otrajā punktā.
Pirmajā- var reģistrēties un apmaksāt dalības maksu nopirkt bumbiņas, dažādus našķus, kā arī izīrēt aprīkojumu.
Otrajā- šeit var tikai reģistrēties, samaksāt dalības maksu un nopirkt bumbiņas.
Atbraukuši aizpilda pieteikuma un apņemšanās formas un griežas reģistrācijas punktā rindas kārtībā, nosauc savu vārdu vai grupas nosaukumu un uzrada čeku par dalības maksas apmaksāšanu. ja samaksāta ir tikai daļa summas, tad atbraukušais nomaksā pārējo summas daļu. tādā veidā viņš reģistrē sevi vai savu grupu. Ja grupas kapteinis/ vadītājs atdod visu pārējo dalībnieku grupu, tad viņš ir atbildīgs par informācijas patiesumu un aizpildīšanas pareizību. Uz katra līguma par atbildību tā īpašnieks parakstās pats personīgi.
Lūgums aizpildīt šos līgumus salasāmā rokrakstā.
Pēc tā spēlētājs dabū dalībnieka žetonu ar numuru, kuru piestiprina labajā ķiveres pusē un talonu uz lauka virtuvi. Pēc spēles žetons tiks apmainīts pret medaļu par piedalīšanos, bet talonu iemaina pret vienu porciju pusdienu pārtraukumā.
No tā brīža spēlētājs var piedalīties spēlē.
Īres aprīkojums un ekipējums (maska, marķieris, balons, forma, aizsargvestes) tiek izdotas tikai pirmajā reģistrācijas punktā tikai uzrādot attiecīgos dokumentus.
Nomas aprīkojums tiek apmaksāts to saņemot. Pēc spēles beigām aprīkojums tiek nodots atpakaļ, kur personāls pārbauda to, un, ja organizatoram nav iebildumu par ekipējuma stāvokli, ķīlas dokumenti tiek atgriezti atpakaļ.
Tiem spēlētājiem, kas agrāk piereģistrējušies Latvijas Peintbola Kluba ofisā ir priekšroka gadījumā, ja ir ekipējuma trūkums.
Pēc žetona ar numuru iegūšanas spēlētājs dodas uz vienu no iesaukuma punktiem, atkarībā no tā, kurā armijā vēlas spēlēt. Spēlētāju skaits katrā no armijām ierobežots, kas iet rindas kārtībā. Iesaukuma punktā brīvprātīgos uzņems ģenerālis vai viņa deligētā persona. Katra no armijām uz rokam būs atšķirīgas krāsas apsēji, kuriem būs jābūt labi redzamiem, pretējā gadījuma tie kas neievēro, netiks ielaisti spēļu laukumā.
UZMANĪBU!
Visas spēlētāja darbības (ieeja spēļu laukuma, ekipējuma saņemšana, dalība konkursos un apbalvojumi) iespējams tikai tad, ja ir nodots līgums par atbildību, nomas līgums un žetons ar numuru un apsēji, kas norāda piederību armijai. Spēlētāja pienākums ir pēc personāla lūguma uzrādīt personīgo numuru. Gadījumā, ja tā nav vai arī tas tiek nepareizi nēsāts, spēlētājs skaitās nereģistrējies un dodas uz reģistrācijas punktu. Tiesneši un Ģenerāļi ir tiesīgi atņemt spēlētājam žetonu par spēles noteikumu neievērošanu vai nesportisku rīcību.
Gadījumā, ja tiek nozaudēts žetons, griezties reģistrācijā. Par atkārtotu žetona izsniegšanu tiek iekasēts 1 Ls.
Neskaidrību gadījumā griezties pie organizatoriem.
Lūdzam nenoskaidrot attiecības ar reģistrācijas darbiniekiem, jo viņi rīkojas pēc instrukcijām. Atcerieties, ka pie tādām cilvēku masām ir iespējams kļūdīties, tādā gadījumā lūdzam saglabāt mieru.
Neaizmirstiet! Spēles beigās žetoni tiks iemainīti pret oriģinālām medaļām „Par piedalīšanos kampaņā”.
Novēlam patīkamu atpūtu un neaizmirstamus piedzīvojumus!
Uzmanību! Tiesneši un Ģenerāļi ir tiesīgi atņemt spēlētājam žetonu par spēles noteikumu neievērošanu vai nesportisku rīcību.
Neaizmirstiet! Spēles beigās nodot nomas aprīkojumu.

Drošības noteikumi lielās scenāriju spēlēs.
  1. Nekādā gadījumā spēļu laukumos un šautuvē nenoņemt maskas. Maska- vienīgā garantija Jūsu acu drošībai.
  2. Laukumā šaut tikai pa tiem, kas var atbildēt ar to pašu. Nešaut pa tiesnešiem, operatoriem, „nošautajiem” pretiniekiem, dzīvniekiem, garam ejošiem cilvēkiem. Nešaut ārpus spēļu zonas.
  3. Pirms iziešanas spēļu laukumā uzlikt ierocim drošu ātrumu- ne vairāk kā 300 pēdas sekundē (92 m/s), ārpus laukuma obligāti jābūt uzliktam drošības aizbāznim.
  4. Nešaut pa cilvēku tuvāk kā par 5 m, pretējā gadījuma var palikt nepatīkami zilumi.
  5. Pārvietojoties skatīties zem kājām, jo maska ierobežo redzamību. Nekāpt kokos, uz jumtiem un nožogojuma vietām (visbiežāk tas noved pie traumām).
  6. Gadījumā, ja kāds netālu no Jums ir guvis traumu, nekavējoties apstādināt spēli ap ievainoto, paziņot tiesnešiem un mediķiem, un palīdzēt evakuēt cietušo.
  7. Spēlē nav atļauts fiziskais kontakts un ne peintbola ieroči.
  8. Neskatoties uz spēles spraigumu, saglabāt mieru un koncentrāciju.
  9. Svešu personu parādīšanās laukumā ir maz iespējama, bet ja tā notiek- esat tam gatavi. Ja laukumā paradās sveši cilvēki bez maskām, nekavējoties pārtraukt spēli un izvest viņus no laukuma.
  10. Gadījumā, ja spēlē piedalās tanki, atcerieties, ka to redzesloks ir ierobežots un tas nevar momentāni apstāties.

Spēles noteikumi.

1. Spēles mērķis- gūt baudu un punktus par labi paveiktām misijām
2. Ievērojiet drošības noteikumus, pakļaujaties komandieru pavēlēm, kontrolējiet savu rīcību, nepieļaujiet konfliktu rašanos.
3. Spēlētājs skaitās „nošauts”, ja:
- uz spēlētāja vai marķiera ir krāsas traips lielāks par 1 Ls monētu (no marķiera šāviena, granātas vai mīnas sprādziena).
- ja telpā, kurā atrodas spēlētājs uzsprāgst granāta (neatkarīgi no krāsas daudzuma uz spēlētāja)
- pats sevi pasludina par nogalinātu
- ja tiesnesis pasludina par sašautu
- ja spēlētājam nav numura žetona
4. Sašautajam spēlētājam jāpaceļ gaisā marķieris un jāatstāj pārnēsājamie priekšmeti (izņemot nomas vai savu ekipējumu) un pa īsāko ceļu aiziet uz savu bāzi. Pēc 5 minūtēm  Jūs atgriezīsieties spēlē.
5. Ja Jums trāpa krāsas bumbiņa nepieciešams pārbaudīt vai tā ir saplīsusi un atstājusi krāsas traipu. To var izdarīt pats, uzprasīt komandas biedram vai tiesnesim. Šļakatas, kas nav salijušas vienā traipā neskaitās.
6. Armiju štābi atrodas spēļu laukumā. Štābos atradīsies ģenerāļi, kas dos kaujiniekiem dažādus uzdevumus (objektu nosargāšana, karogu novietošana dažādu priekšmetu pārvietošana). Aizliegts pārvietot stacionāros objektus- karogu turētājus, aizsargus, konteinerus u.t.t.). Citus priekšmetus drīkst pārvietot ja tas ir misijas uzdevumā. Ja spēlētāju, kas nes priekšmetu sašauj, priekšmets jāatstāj turpat kur sašāva.
7. Citās misijās punktus var iegūt „iznīcinot” tankus, objektu „mīnēšanu” u.c. Šo uzdevumu aprakstu dos ģenerālis izvērtējot misiju. Katram uzdevumam ir noteikta vieta tā veikšanai un limitēts laiks. Uzdevumu izpildi kontrolē tiesneši. Viņi fiksē rezultātu un paziņu to uz štābu.
8. Lielajā Spēlē ir atļautas tikai organizatora bumbiņas un pirotehnika. Spēlētājs, kas lieto citu munīciju var tikt izslēgts no spēles.
9. Noteikumu ievērošana- labas spēles pamatnoteikums. Cieniet citus spēlētājus, kas tāpat kā Jūs vēlas jautru un godīgu spēli. Pildiet spēles tiesnešu norādījumus- viņu uzdevums sekot līdzi Jūsu drošībai un vadīt spēli. Alkohols neiet labi kopā ar šo spēli, tam būs laiks pēc spēles.
10. Spēlētājam ir jāuzrāda spēles žetonu pēc tiesneša, tehniskā personāla vai organizatora lūguma, kā spēļu zonā, tā arī ārpus tās.
11. Dalībnieks ieejot spēļu laukumā automātiski pieņem spēles noteikumus. Atcerieties, ka noteikumu neievērošanas gadījumā organizators ir tiesīgs izslēgt no spēles, vai ienest melnajā sarakstā, armijai uzlikt sodu.

Ko darīt ja…
1. Jūsu bumbiņa ir trāpījusi pretiniekam, bet viņš nepasludina sevi par nošautu- paprasīt tiesnesi, lai pārbauda attiecīgo pretinieku. Galējā variantā- pasludiniet sevi par neitrālu (māt ar saspiestu dūri virs galvas, pa labi- pa kreisi), pieiet pie pretinieka un pārbaudīt pašam. Ja pretiniekam nav krāsas traipu, tad atvainoties un iziet no spēles, ja ir trāpījums- bez konfliktiem pārliecināt, ka viņam ir trāpīts un pamest laukumu kopā ar  Jums. Ja tiek atteikts, pasaukt tiesnesi.
2. Ja esat klusām piezagušies pretiniekam 2-3m attāluma, skaidri pasakiet „Aut”! pretinieks var pajautāt kontrolšāvienu kokā vai zemē. Ja Jūsu marķieris izšauj- pretiniekam ir jāpamet laukums. Ja nē- Jūs pats esat nošauts un pametat laukumu. Nesakiet „Aut’, ja šādā situācijā uzreiz ir vairāk par vienu pretinieku.
3. Apšaude notiek ļoti īsā distancē, centieties trāpīt vairāk aizsargātā vietā. Neaizmirstiet, ka Jūsu pretinieks var izrādīties sieviete vai bērns, esat saudzīgs pret pretinieku.
4. Ja nošautais pretinieks saka saviem komandas biedriem kaut ko priekšā- pasauciet tiesnesi lai tas pārtrauc sarunu. Ārkārtas gadījumā pasludiniet sevi par neitrālu, paceliet marķieri gaisā un pārlieciniet pretinieku lai viņš pamet laukumu. Ja tiek atteikts- sauciet tiesnesi.
5. Fotogrāfs saka priekšā pretiniekam, tātad viņš automātiski kļūst par spēlētāju un mērķi.
6. Jums ir aizdomas, ka pretinieka marķiera ātrus pārsniedz pieļaujamo ātrumu- griezieties pie tiesneša lai viņš pārbauda.

Novēlam Jums patīkamu atpūtu un neaizmirstamus iespaidus!

„BigGame Štābs”
Copyright © by Latvijas Peintbola Klubs. All Right Reserved
Copyright © by Latvijas Peintbola Klubs. All Right Reserved
1. Spēles mērķis- gūt baudu un punktus par labi paveiktām misijām2. Ievērojiet drošības noteikumus, pakļaujaties komandieru pavēlēm, kontrolējiet savu rīcību, nepieļaujiet konfliktu rašanos.3. Spēlētājs skaitās „nošauts”, ja:- uz spēlētāja vai marķiera ir krāsas traips lielāks par 1 Ls monētu (no marķiera šāviena, granātas vai mīnas sprādziena).- ja telpā, kurā atrodas spēlētājs uzsprāgst granāta (neatkarīgi no krāsas daudzuma uz spēlētāja)- pats sevi pasludina par nogalinātu- ja tiesnesis pasludina par sašautu - ja spēlētājam nav numura žetona4. Sašautajam spēlētājam jāpaceļ gaisā marķieris un jāatstāj pārnēsājamie priekšmeti (izņemot nomas vai savu ekipējumu) un pa īsāko ceļu aiziet uz savu bāzi. Pēc 5 minūtēm  Jūs atgriezīsieties spēlē. 5. Ja Jums trāpa krāsas bumbiņa nepieciešams pārbaudīt vai tā ir saplīsusi un atstājusi krāsas traipu. To var izdarīt pats, uzprasīt komandas biedram vai tiesnesim. Šļakatas, kas nav salijušas vienā traipā neskaitās.6. Armiju štābi atrodas spēļu laukumā. Štābos atradīsies ģenerāļi, kas dos kaujiniekiem dažādus uzdevumus (objektu nosargāšana, karogu novietošana dažādu priekšmetu pārvietošana). Aizliegts pārvietot stacionāros objektus- karogu turētājus, aizsargus, konteinerus u.t.t.). Citus priekšmetus drīkst pārvietot ja tas ir misijas uzdevumā. Ja spēlētāju, kas nes priekšmetu sašauj, priekšmets jāatstāj turpat kur sašāva.7. Citās misijās punktus var iegūt „iznīcinot” tankus, objektu „mīnēšanu” u.c. Šo uzdevumu aprakstu dos ģenerālis izvērtējot misiju. Katram uzdevumam ir noteikta vieta tā veikšanai un limitēts laiks. Uzdevumu izpildi kontrolē tiesneši. Viņi fiksē rezultātu un paziņu to uz štābu. 8. Lielajā Spēlē ir atļautas tikai organizatora bumbiņas un pirotehnika. Spēlētājs, kas lieto citu munīciju var tikt izslēgts no spēles.9. Noteikumu ievērošana- labas spēles pamatnoteikums. Cieniet citus spēlētājus, kas tāpat kā Jūs vēlas jautru un godīgu spēli. Pildiet spēles tiesnešu norādījumus- viņu uzdevums sekot līdzi Jūsu drošībai un vadīt spēli. Alkohols neiet labi kopā ar šo spēli, tam būs laiks pēc spēles.10. Spēlētājam ir jāuzrāda spēles žetonu pēc tiesneša, tehniskā personāla vai organizatora lūguma, kā spēļu zonā, tā arī ārpus tās.11. Dalībnieks ieejot spēļu laukumā automātiski pieņem spēles noteikumus. Atcerieties, ka noteikumu neievērošanas gadījumā organizators ir tiesīgs izslēgt no spēles, vai ienest melnajā sarakstā, armijai uzlikt sodu.
1. Atrast un nogādāt uz štābu savu notriekto pilotu, kuram ir līdzi svarīga informācija. Par misijas izpildi + 3 punkti.2. Krievu munīcijas noliktavas (munīcijas kastes) ieņemšana un iznīcināšana (Vermahta armijai) un  degvielas (tvertnes) noliktavas ieņemšana un iznīcināšana (Sarkanajai Armijai). Iznīcināšana notiek aizdedzinot dūmu sveci. Par misijas izpildīšanu- plus 2 punkti).3. Pretinieka štāba ieņemšana un iznīcināšana. (Notiek noņemot pretinieka karogu no štāba. Par izpildīšanu + 5punkti).4. Oficiera sagūstīšana un iznīcināšana. Ja pretinieka oficieris ievainots viņš paliek turpat uz vietas un 2 min nedrīkst izdarīt nekādas darbības (pārvietoties, šaut utt), ja šajā laikā pretinieks viņam noņem kaklasaiti un nogādā savā bāzē, tad misija skaitās izpildīta (Par izpildīšanu + 1 punkti par katru).5. Reidi un diversijas pretinieka kontrolētajās teritorijās.
1. Atrast un nogādāt uz štābu savu notriekto pilotu, kuram ir līdzi svarīga informācija. Par misijas izpildi + 3 punkti.2. Krievu munīcijas noliktavas (munīcijas kastes) ieņemšana un iznīcināšana (Vermahta armijai) un  degvielas (tvertnes) noliktavas ieņemšana un iznīcināšana (Sarkanajai Armijai). Iznīcināšana notiek aizdedzinot dūmu sveci. Par misijas izpildīšanu- plus 2 punkti).3. Pretinieka štāba ieņemšana un iznīcināšana. (Notiek noņemot pretinieka karogu no štāba. Par izpildīšanu + 5punkti).4. Oficiera sagūstīšana un iznīcināšana. Ja pretinieka oficieris ievainots viņš paliek turpat uz vietas un 2 min nedrīkst izdarīt nekādas darbības (pārvietoties, šaut utt), ja šajā laikā pretinieks viņam noņem kaklasaiti un nogādā savā bāzē, tad misija skaitās izpildīta (Par izpildīšanu + 1 punkti par katru).5. Reidi un diversijas pretinieka kontrolētajās teritorijās.
Sarkanās Armijas jūras desants uzbrūk labi nocietinātajam jūras krastam. Misijas mērķis: Sarkanajai Armijai - ieņemt nocietināto krastu un ieņemt pilsētu Urjupinsk; Vermahta armijai- noturēt krastu līdz papildspēku ierašanās brīdim (25 minūtes). Sarkanā Armija sāk uzbrukumu ar 3 desanta kuģiem vienlaicīgi. Vermahts aizsargā savas pozīcijas un ir izvietojušies tranšejās. Katram Sarkanās Armijas kareivim ir 3 dzīvības, bet Vermahta armijas kaujiniekiem-1. Pirmie 30 kritušie var atgriezties savās pozīcijās pilsētā (!) pēc 1 minūtes pauzes. Spēlētāju ievadīšana kas spēlē Sarkanās Armijas pusē no desanta kuģiem, Vermahta armijas- no pilsētas puses.Spēles laiks- 25 minūtes.Vieta- laukums Omaha Beach- Pilsētiņa.Pauze- 15 minūtes.Pirms uzbrukuma 100gr drosmei un dūmu aizsegs.
Sarkanās Armijas jūras desants uzbrūk labi nocietinātajam jūras krastam. Misijas mērķis: Sarkanajai Armijai - ieņemt nocietināto krastu un ieņemt pilsētu Urjupinsk; Vermahta armijai- noturēt krastu līdz papildspēku ierašanās brīdim (25 minūtes). Sarkanā Armija sāk uzbrukumu ar 3 desanta kuģiem vienlaicīgi. Vermahts aizsargā savas pozīcijas un ir izvietojušies tranšejās. Katram Sarkanās Armijas kareivim ir 3 dzīvības, bet Vermahta armijas kaujiniekiem-1. Pirmie 30 kritušie var atgriezties savās pozīcijās pilsētā (!) pēc 1 minūtes pauzes. Spēlētāju ievadīšana kas spēlē Sarkanās Armijas pusē no desanta kuģiem, Vermahta armijas- no pilsētas puses.Spēles laiks- 25 minūtes.Vieta- laukums Omaha Beach- Pilsētiņa.Pauze- 15 minūtes.Pirms uzbrukuma 100gr drosmei un dūmu aizsegs.

 
Связанные ссылки
· Больше про News/Jaunumi/Новости
· Новости от administrator


Самая читаемая статья о News/Jaunumi/Новости:
D-Day, высадка в Югландии


Рейтинг статьи
Средняя оценка: 0
Ответов: 0

Пожалуйста, найдите время и проголосуйте за эту статью:

Отлично
Очень хорошо
Хорошо
Нормально
Плохо


Опции

 Страница, готовая для печати Страница, готовая для печати


Связанные темы

News/Jaunumi/Новости

Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga


Social
Нет содержания для данного блока.





Форум

 Civilgeo Geohecras 3.1
 Civil Designer 8.5 x64
 Civil Designer 8.5 x64
 Citavi 6.8.0.0
 Cimatron E16 SP2 P1

forum Peintbols - Paintball - Пейнтбол


Сейчас на сайте
71 гостей и 0 пользователей.

Вы Анонимный пользователь. Вы можете зарегистрироваться, нажав здесь.

Федерация
· Спортивный пейнтбол
· Правила

Пейнтбол в Латвии

Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga
Пейнтбол, лазертаг в Риге - Peintbols, lāzertags Rīgā - Paintball, lasertag in Riga


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Открытие страницы: 0.96 секунды