Kraft Paper Bag Machine

От администрации сайта paintball.lv

Kraft Paper Bag Machine

Сообщение fish87a 16 апр 2020, 02:09

New world-B serious automatic kraft paper bag machine
New world-B series automatic kraft paper bag machine use paper roll in blank or printed as raw material, consists of automatic centre forward glue, printing tracking, fixed length and cutting, bottom indentation, folding bottom, bottom glue. Bag bottom forming, finished bag collecting one time.
Advantages of kraft paper bags:
1. Kraft paper bags have good environmental performance, non-toxic and tasteless, but also can be recycled, so as to better beautify our environment. 2. Printing performance of kraft paper bags. Kraft paper bags do not need a full plate printing, only simple lines can be made to create a beautiful pattern, the packaging effect also looks higher than plastic packaging bags. At the same time, the printing cost of kraft paper bags is reduced, and the production cycle and cost of kraft paper bags are shortened. 3. kraft paper bags processing performance, kraft paper has certain buffer, anti - fall, stiffness and good buffer, but also can be reused.
Main machine parameters:
ModelOW-200OW-280OW -330OW-460
Paper Roll Width290-620mm450-990MM450-990MM620-1310MM
Tube Length190-370mm270-530MM270-530MM380-760MM
Bag Body Width80-200mm150-330mm150-330mm220-460mm
Bottom size50-105mm60-160mm60-160mm80-180mm
Paper Thickness45-140g/銕?/p>60-180g/銕?/p>60-180g/銕?/p>90-160g/銕?/p>
Max.Paper Roll Diameter1500mm1500mm1500mm1500mm
Material Core Diameter76mm76mm76mm76mm
Max.Mechanical Speed230/min200/min200/min200/min
Max.Production Speed200/min150/min150/min150/min
Total Power18.5kw18.5kw18.5kw18.5kw
Weight of machineApprox.6000kgApprox.9000kgApprox.9000kgApprox.10000kg
Overall Dimension(L脳W脳H)9000脳3300脳1900mm9000脳3300脳1900mm9000脳3300脳1900mm10500脳3600脳2000mmKraft Paper Bag Machine
website:http://www.allwell-paper.com/paper-bag-machine/kraft-paper-bag-machine/
fish87a
Ефрейтор
Ефрейтор


Сообщения: 10
Зарегистрирован: 16 апр 2020, 02:07




Re: Kraft Paper Bag Machine

Сообщение volik 27 апр 2024, 05:55

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
volik
Капитан
Капитан


Сообщения: 610359
Зарегистрирован: 08 ноя 2019, 12:30


Вернуться в Сообщения и обращения

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: volik и гости: 6

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group