adidas tubular shadow

От посетителей сайта

adidas tubular shadow

Сообщение LesJones 14 июл 2020, 10:00

Nu kan en av dem vara din, eftersom adidas skor herr den mycket sällsynta sneakeren har landat på eBay. Njut av en närmare titt på enhörningen adidas The Kobe PE, och om du råkar vara världens största Gilbert Arenas-fan, scoopa upp dem nu. En av trefoil-varumärkets mest dynamiska tidiga 90-talskörningar var adidas EQT Support en av de kontaktpunkter för adidas Equipment och har återförts i ett antal samarbetsinsatser under det senaste halvannet året. Idag tittar vi på en ny "Regional Pack" -utgåva som tar tillbaka varumärket till sina tidigaste tyska rötter. Med "HZA" förkortad på hälen, en tonal olivmocka och nubuck hyllar var Adidas först började. En segel mellansula håller tonskvaliteterna i schack för den perfekta senhöstens återgivningen för att komplettera någons garderob. Vad tror du? Kolla in en bättre titt nedan och plocka upp dessa klassiska tre ränder som går retro från utvalda återförsäljare idag.

Tänkte du nu att du visste allt som fanns att veta om nästa Kanye West-sneaker? Tänk igen, för nu presenterar adidas en teknisk uppdelning av adidas Yeezy 350 Boost i följande video. Visste du att de har soniskt svetsat sömband? Vad sägs om en antimikrobiell sockliner? Det ser ut som att adidas ser till att de packar många fantastiska funktioner i skon, så att du betalar för kvalitet och inte bara hype. Njut av videon och glöm inte att adidas spezial de Yeezy 350 Boost tappar denna lördag 27 juni hos dessa utvalda återförsäljare. Den verkliga konversationen kom på söndagen efter att han tillbringade över en timme på att skriva under autografer och posera för bilder med fans som dykte upp på adidas Originalutställning på H-Town Sneaker Summit; vi pratade om varför han dras till adidas Y-3 och Jeremy Scott-linjerna, det överraskande och ambitiösa arbetet han dabbar in just nu, och varför han känner att adidas nmd xr1 hans ikoniska status inom mode och sneakers är berättigad - allt toppat med en ganska saftig citera i slutet när det gäller potentialen för hans egen signatur sneaker i framtiden. Läs vidare nedan!

AR: Definitivt, saker har förändrats. Men det kan vara farligt, för inte alla konstnärer har rätt med det. Jag står fast med det jag tror på, och jag kompromissar inte med eller nöjer mig med något annat än det för jag vet med säkerhet att det jag gör är riktigt strategiskt. Varje rörelse som jag gör, såväl som mode eller något som jag tillsammans undertecknar, det är allt 100% äkta. Det är aldrig "ey yo Rocky här är femtio G's, ta på dessa sneakers". Det är aldrig något liknande. Allt jag gör är jag, och om jag känner att det är varmt, så är det varmt. Det är inte en sträcka att säga adidas-skorna som adidas neo Jeremy Scott designer inte är gjorda med den vanliga sneakers publiken i åtanke, och det är bara bra med honom. Scott har aldrig varit en för att spela det säkert och smälta in i publiken, vare sig det är med hans modedesigner, sneakers eller hans olika andra kreativa ansträngningar, och som ni kanske föreställer er många fans av hans arbete klippta från samma duk.

Det fanns en kult som följde från början som snabbt spridit sig till den punkten att varje ny utgåva blev ett måste för den ständigt växande värmen av Jeremy Scott-hängivna. De första åren med utsläpp distribuerades i begränsade mängder och var särskilt sällsynta i USA, där de bara kunde hittas hos en handfull Stateide-återförsäljare. Numera är Jeremy Scott x adidas sneakers mycket lättillgängliga och säljs i mycket större mängder - en utveckling som krävs av den enorma efterfrågan som genereras av år av växande fart och medvetenhet, men tackar också till stor del ett improviserat hip-hop samtecken som introducerade Jeremy's Wings 2.0 för en helt ny publik.

I spetsen för premium livsstil silhuetter förhandsvisade av storlek? är adidas Originals kommande adidas NMD Trail-modell med en uppdaterad yttersulaenhet med en ribbad finish som hjälper dig att komma igenom dessa kallare månader i stil. Storlek? samarbetade också med adidas Originals 350-modellen, den berömda Vans Old Skool för ett antal vinsteriserade ytor med marmoröveröver i stället för den ursprungliga duken, och några klassiska silhuetter av sådana som Converse, Puma och ASICS. Kolla in fler foton av den kommande adidas NMD Trail och en fullständig förhandsvisningsvideo från folket över på Size? nedan och vara på jakt efter alla dessa kommande modeller. Kom ihåg adidas 3D Runner? Det var de tre ränderna tog på det senaste inom 3D-tryckteknik, eftersom en Ultra Boost-inspirerad Primeknit vävd övre vilade på ett helt anpassat mellansula i ett stycke gitter som fungerade som ett futuristiskt dämpningssystem.

Longtime Sneaker News-läsare vet att de förväntar sig en ny rollout från Nike Tennis när vi närmar oss vart och ett av årets fyra Grand Slam-turneringar. Här ser vi Three Stripes slå dem till adidas tubular shadow stans med en ny French Open-kollektion i samarbete med Stella McCartney. Tennisstjärnor inklusive den före detta världen Caroline Wozniacki kommer att bära adidas av Stella McCartney Barricade på Roland Garros, en avancerad teknisk design byggd för att motstå de extrema sidorörelserna på Paris lerbanor. Håll fast vid Sneaker News för att se vad mer som rullar ut när vi närmar oss turneringen som börjar nästa vecka och kolla in fler bilder på adidas Barricade av Stella McCartney nedan. Kom ihåg "Luxury Pack" från adidas Originals? Det ser ut som att [img]https://www.subclubs.se/images/skor/{keyword-363khj.jpg[/img] dessa sneakers äntligen börjar sminka in adidas-konton över hela världen.
LesJones
Рядовой


Сообщения: 3
Зарегистрирован: 14 июл 2020, 09:37

Вернуться в Сообщения и обращения

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: KhalidNegm и гости: 12

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group