adidas tubular shadow

adidas tubular shadow

Сообщение BoothFast 24 июл 2020, 09:26

Adidas Originals Superstar är till adidas skor herr 2015 vad Stan Smith var för 2014. Den retro tre ränder silhuetten får en fullfjädrad funktion av adidas i början av året, och Pharrell Williams är här för att ge en hjälpande hand med en regnbågsuppsättning av monokromatiska färgalternativ. Den klassiska skal-tån har redan sett ett antal vintageinspirerade Deluxe-behandlingar, men vad tror du den extra mängden vibration? Fler bilder nedan. Nu glömde det nästan, i början av 2000-talet var Gilbert Arenas en av de största skyttarna i NBA och ett av ansiktenna till adidas Basketball. Hans karriär kan ha slutat på en låg ton med olyckan med vapen i skåpet, men vid en tidpunkt var Agent Zero en av NBA: s ljusaste stjärnor. Att vara en NBA-superstjärna fick honom vissa privilegier, som hans helt egen PE-färgväg av adidas The Kobe, som han bar under säsongen 2005-06. I Wizards-teamfärger har skon en vit överdel med guld- och blå accenter, och det är bara känt att det finns i två par.

AR: Definitivt, saker har förändrats. Men det kan vara farligt, för inte alla konstnärer har rätt med det. Jag står fast med det jag tror på, och jag kompromissar inte med eller nöjer mig med något annat än det för jag vet med säkerhet att det jag gör är riktigt strategiskt. Varje rörelse som jag gör, såväl som mode eller något som jag tillsammans undertecknar, det är allt 100% äkta. Det är aldrig "ey yo adidas spezial Rocky här är femtio G's, ta på dessa sneakers". Det är aldrig något liknande. Allt jag gör är jag, och om jag känner att det är varmt, så är det varmt. Det är inte en sträcka att säga adidas-skorna som Jeremy Scott designer inte är gjorda med den vanliga sneakers publiken i åtanke, och det är bara bra med honom. Scott har aldrig varit en för att spela det säkert och smälta in i publiken, vare sig det är adidas nmd xr1 med hans modedesigner, sneakers eller hans olika andra kreativa ansträngningar, och som ni kanske föreställer er många fans av hans arbete klippta från samma duk.

Longtime Sneaker News-läsare vet att de förväntar sig en ny rollout från Nike Tennis när vi närmar oss vart och ett av årets fyra Grand Slam-turneringar. Här ser vi Three Stripes slå dem till stans med en ny French Open-kollektion i samarbete med Stella McCartney. Tennisstjärnor inklusive den före detta världen Caroline Wozniacki kommer att bära adidas av Stella McCartney Barricade på Roland Garros, en avancerad teknisk design byggd för att motstå de extrema sidorörelserna på Paris lerbanor. Håll fast vid Sneaker News för att se vad mer som rullar ut när vi närmar oss turneringen som börjar nästa vecka och kolla in fler bilder på adidas Barricade av Stella McCartney nedan. Kom ihåg "Luxury Pack" från adidas Originals? Det ser ut som att dessa sneakers äntligen börjar sminka in adidas-konton över hela världen.

Även adidas neo om den kanske inte är den mest populära adidas-modellen, är adidas Originals Basket Profi en klassiker. Sedan sent har adidas klädt modellen i intressanta, iögonfallande mönster som "Eagle" Basket Profi från "Luxury Pack." Denna gång har adidas valt att gå ännu längre utanför rutan med denna Basket Profi OG. Skon är segmenterad vertikalt i fjärdedelar, vilket i princip gör att skon ser ut som att den faktiskt är en frankenstein-esque kombination av fyra skor. Berätta i kommentarerna om hur du känner för dessa, och håll dig fast med Sneaker News för uppdateringar om dessa och andra färgvägar. Rätt i början av sommaren släppte adidas Originals en Basket Profi lowtop i Collegiate Silver mocka. Denna nya adidas Originals Basket Profi UA på bilden ovan är ungefär som dess hightop-motsvarighet, detta Bliss mockapar med en helt monoton smink inklusive Stripes, snören och fuzzy innerfoder.

På toppen av en vit ångsula är detta en av de renaste Basket Profis på skivan och ett annat fall av adidas Originals som låter sina klassiska basketskor lysa baserat på skönheten i själva silhuetterna. Titta närmare med fler foton som väntar nedan, och tag sedan dina från butiker som SNS. Tidigare denna månad släppte adidas Originals en Basket Profi-höjd med två tonade ränder i åren på den klassiska Americana. Här ser vi ett liknande tillvägagångssätt men med helt olika färger, som adidas Originals Basket Profi Hi visar upp med en ny färg i svart läder. Blandningen vinröd och guld accenter binder in med stjärnan adidas-idrottsman Robert Griffin III: s Washington Redskins, och med tanke på början till deras NFL-säsong 2013, kan den svarta överdelen vara mer passande än en vit bas. Kolla in några fler bilder efter hoppet och plocka sedan upp ett par från Originals-konton som Titolo.

ED: Med all inlärning vi gjorde med Crazy Light 1, var den första omgången med prover av Crazy Light 2 fantastisk! Mycket av omarbetningen med Crazy Light 2 var med materialen, testning av fem olika foderkombinationer, och när det var gjort fick vi en designgranskning. All den feedbacken, inklusive marknadsföring och återkoppling av idrottare, gick till Robbie som gjorde en omdesign, och den skon genomgick samma exakta tester som vi gjorde med det första exemplet.ED: Ja, definitivt. Så en av sakerna var att byta gummi - adidas tubular shadow vi har faktiskt en tjockare yttersula runt omkretsen som är en hög slitzon och vi minskade också vikten i mitten, och det resulterade i lite mer slitstyrka och totalt sett en mer hållbar sko som gör att du kan spela inomhus och utomhus. En av de stora inspirationerna från Robbie var också denna idé om aerodynamisk design och ett av resultaten var att minska sömmarna. Om du tittar på framfoten finns det verkligen inga sömmar, så det är nästan upp till medialpanelen, så att du får en jämn, mer finjusterad [img]https://www.subclubs.se/images/skor/{keyword-363khj.jpg[/img] finish. Det var en oväntad revision som verkligen förbättrade produkten.
BoothFast
Рядовой


Сообщения: 3
Зарегистрирован: 24 июл 2020, 04:28

Вернуться в Тактический пейнтбол и Сценарные игры

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 23

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group